niedziela, 21 lutego 2016

Moduł IV - "Kot zastawia pułapkę na Mysz"

Kolejne zajęcia to kolejne wyzwanie dla młodych programistów. Uczniowie mieli za zadanie stworzyć projekt, w którym Kotek i Myszka będą sterowane przez komputer. Kotek nie miał ścigać Myszki, ale zastawić na nią pułapkę ze smakołykiem i zaczaić się, by ją schwytać. Zadaniem Myszki było przechytrzyć Kotka i zdobyć smakołyk, omijając zaczajonego Kotka. Oczywiście oboje musieli mieć szanse na zwycięstwo.
Nasi kreatywni mistrzowie wprowadzili własnych bohaterów, tworząc swoje autorskie historie.
Pamiętajcie - każda historia ma dwa zakończenia :-)

Projekt Filipa O.:
zwróćcie uwagę na zmieniające się miny Pico


Projekt Artura:


Projekt Łukasza G.:


Projekt Dawida:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz